lørdag den 11. august 2012

Dejlig fridag

I dag stod den på afslapning og familie hygge. Især da mine forældre og jeg tog i Sommerland og brugte mine fribilletter jeg har derfra pga. mit arbejde i parken. Det blev til nostalgisk hygge i form af en tur i Amazonas og en dejlig gåtur rundt i parken.
Nu sidder jeg og ser Notting Hill med min far. Jeg tror det er en af de film jeg har set flest gange i hele mit liv. Ligegyldigt hvor mange gange jeg ser den bliver jeg aldrig træt af den. Historien, figurerne og selvfølgelig lokationen, London og Notting Hill.

Selvom historien selvfølgelig er rimelig urealistisk, så er den jo stadig helt vildt sød. Hvis dog bare det var muligt at opleve sådan et tilfældigt møde der resulterer i den store kærlighed.
Man har vel lov til at drømme og håbe lidt, ikke sandt?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar