søndag den 2. januar 2011

Året 2010

År 2010 er som sagt ovre nu, og jeg tænkte at jeg ville prøve at opsummere nogle af de ting jeg fandt mindeværdige i dette år..

- Utallige venindekomsamner i selskab med mine herlige veninder Michelle, Emma, Astrid, Mia, Nicoline og Simone
- Turen til Tokyo i foråret med Anne Sophie
- Eksamner i 3.g som gik så godt som muligt
- Studenter hue med efterfølgende fejring i form af tur til København, Glædesfest, Vogntur og efterfest i selskab med den fantastiske klasse 3.a
- To fantastiske festivaller i form af Roskilde og Nakkefestival
- Første rejse alene som gik til London med Emma
- Flere andre London rejser med skiftevis min mor og far
- Fejring af min 19 års i Portugal
- Tur til Helsinki med Anne Sophie i december
- Generelt december måned med julehygge i stor stil, juleaften, godt selskab og nytårsaften

Det skulle ikke undre mig om der er flere ting jeg har glemt, men disse ting er noget af det jeg helt klart vil huske år 2010 for.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar