onsdag den 5. januar 2011

Louis Vuitton

Som I måske har bemærket er jeg begyndt at blive en anelse fascineret af Louis Vuitton.. Idag tog vi til København for at ordne nogle praktiske ting, og da vi skulle bytte en julegave i Louis Vuitton (en Cityguide om London... på fransk... Ikke særlig brugbar), så besluttede jeg mig for at nu skulle jeg købe det armbånd derinde fra som jeg havde forelsket mig i...! Så med hjælp fra min SU havde jeg råd til det fantastiske armbånd! Samtidig fik vi byttet London bogen til en bog omhandlende Kyoto og Nara, da de stadig ikke havde en engelsk version af London bogen (Skidt pyt så får min far den bare i fødselsdagsgave!).. Og fordi jeg er så betaget af butikken, og indpakningen man får hvis det er til "gave", har jeg valgt at lægge nogle billeder ud af indpakningen og selve armbåndet..


Den store pakke er bogen (alt for stor æske men hvad fanden!), og den lille pakke er armbåndet..






Jeg må sige, jeg ELSKER det...!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar