tirsdag den 5. april 2011

Beskæftigelse: Blogger - Ej helt ærligt?

Jeg læser MetroExpress om morgenen i toget, og som de fleste af jer nok ved har de hver dag spottet en på gaden i en af verdens storbyer, som er moderigtigt klædt på.. Man får at vide hvad personen hedder og hvor personen er fra, og hvad personens beskæftigelse er.. Jeg har FLERE gange spottet at der indsættes "Blogger" som beskæftigelse... Her må jeg ytre min mening om at det ikke er et arbejde i mine øjne.. At blogge er en fritidsinteresse, jeg blogger fordi jeg synes det er hyggeligt, en erstatning for en dagbog kan man vel sige.. Men at sige at det er ens arbejde? Det er en tand for meget hvis I spørger mig... Skal man også til at kunne blive uddannet som blogger, for så er verden af lave hvis I spørger mig..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar