tirsdag den 29. marts 2011

Lykke og cheesecake!


Min dag blev pludselig meget bedre da jeg modtog et opkald da jeg havde fri... Jeg fik jobbet! Så til sommer står den på at male børn i hovedet ude i Sommerland Sjælland! Dog lader det til at det er færre timer end jeg havde regnet med, så skal muligvis finde noget supplerende arbejde så jeg kan tjene ind til når jeg skal ind til hovedstaden.. Men sikke en lettelse, jeg har fået et arbejde! Hvilken lykke!



I søndags havde min mor fødseldag, så det blev fejret med god fødselsdagsmanér med theboller med smør, kakao og flødeskum!
Lørdag besluttede min far og jeg os for at bage (ja bage) cheesecake, så søndag lavede vi gele til at komme på og skar jordbær.. Jeg må virkelig sige at WOW, den cheesecake er alt for lækker! Jeg har spist så meget af den at det er helt grotesk! Den er virkelig blevet vellykket, og det var endda vores første forsøg på cheesecake! Jeg må sige jeg er lidt stolt af os...


Cheesecake opskriften er fra Irma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar