tirsdag den 26. juli 2011

Sommer?

Er det det man kan kalde det? Jeg føler ærlig talt at det ikke har været så meget sommer i år med al den regn. Til trods for regnen har jeg alligevel fået arbejdet ude i Sommerland Sjælland hos Sminketeatret og samtidig også lidt på en restaurant i byen. Sommeren har også stået på reunion hos 5.A hvilket var en stor succes hvis I spørger mig, men hold da op tømmermænd ad..!
For få dage siden stod den på årets højdepunkt, Nakkefestival! Endnu et dejligt år med en fantastisk camp med gåturer til Rørvig og badning. Desværre besluttede vejret sig for at regne, ergo blev campingmarken én stor mudderpøl, og det var nærmest umuligt at få grillet som vi ellers plejer. Alligevel var det en dejlig festival med dejligt selskab. Jeg glæder mig allerede til næste år hvor vejret forhåbentligt vil være bedre, bare uden regn så må det for min skyld godt være overskyet og koldt, bare det holder tørt!
Derudover går jeg hver dag og tænker på at dagene nærmer sig den 30. juli, dagen for senest besked om studie, jeg vil vide det nu! Hvor skal jeg gå, på KU eller på CBS, giv mig et svar! Jeg længes! :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar