lørdag den 30. juli 2011

En stor glæde og en anelse stress.

Det er de følelser jeg har lige nu. Den store glæde udspringer fra at jeg er blevet optaget på Interkulturel Markedskommunikation på CBS. Ganske vist var dette min 2. prioritet, men egentlig var det det studium som interesserer mig mest både indholdsmæssigt og fremtidsmæssigt. Så jeg kunne ikke være gladere!
Dog kom der også en pludselig følelse af stress. Stress over tanken at jeg den 23. august skal op på CBS og have min første introdag, stress over tanken at jeg skal arbejde næsten alle dage fra i morgen til den 10. august, stress over tanken at jeg skal nå at pakke mine ting og finde ud af hvad jeg skal have med til København og hvad jeg skal blive hjemme. Og ikke mindst stress og tristhed over at jeg snart skal forlade mit hjem i Nykøbing. Selv når jeg er flyttet ind til København tror jeg stadig at mit hjem vil forblive i Nykøbing hos dem jeg holder nærest..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar