mandag den 22. august 2011

Nyt kapitel i livet


Så er det min sidste dag hjemme i Nykøbing, her i eftermiddag flytter jeg ind til en midlertidig bolig på Østerbro indtil jeg kan flytte ind i den lejlighed hvor jeg har lejet mig ind den 1. september. Jeg må indrømme at jeg ikke ville have noget imod at blive hjemme hos mine forældre i nogen tid endnu hvis transporttiden tillod det, men 2 timer frem og tilbage til studie er ikke holdbart. Jeg får nok hjemve vil jeg tro, og for den sags skyld ofte komme hjem til landet.
Dog er det ikke trist det hele, det bliver spændende og jeg glæder mig til at starte på Interkulturel Markedskommunikation på CBS. Det bliver rart at komme igang med noget igen og have fokus på noget, dét har jeg savnet!
Så alt i alt, starter jeg i morgen for alvor et nyt kapitel i livet, flytte hjemmefra og starte på universitetet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar