tirsdag den 7. september 2010

Besættelse


kan man vist godt kalde det jeg er ved at få... Jeg har fået mig en lille besættelse af ugler! Især slørugler kan jeg godt lide.. Denne besættelse har endt ud i at jeg først og fremmest læser en bog omhandlende ugler, The Guardians of Ga'Hoole, venter spændt på en film omhandlende ugler (filmatiseringen af bogen jeg læser) og sidst men ikke mindst faldt jeg over den lækreste bluse i Carlings, som har det skønneste slørugle (ud fra min ugle-viden at bedømme) print i sort og hvid som man længe kan tænke sig. Den er af mærket Red Label, aldrig hørt om det og har aldrig været i butikken før, men det var en god første oplevelse med butikken og mærket. DOG længes jeg efter MERE ugle tøj! Så nu kommer spørgsmålet, kender nogle af jer til nogle mærker/butikker som forhandler tøj med ugle print? Meget gerne ugle print hvor uglen er realistisk... Jeg ved, af erfaring, at mange herinde på blogger går meget op i tøj, mode, etc. etc., så derfor ytrer jeg min bøn til jer herinde...

1 kommentar: