søndag den 2. september 2012

En fantastisk introuge

Min forgangne uge har været præget af hygge, mange informationer og ej at forglemme druk!
Dette er hvad beskriver en introuge på Japanstudier i fælleskab med de andre Asien studier på ToRS på Københavns Universitet.
 
Ugen har virkelig været fed, mandag startede vi ud med brunch, rundvisning og druk i Kongens Have og på Barbylon hvor det gik vildt for sig!
Tirsdag, tømmermænd, mere info og møde med de kommende undervisere.
Onsdag hørte vi mange forskellige oplæg.
Torsdag øvede vi hirgana og katakana så vi har styr på dem til i morgen, og vi havde ENDNU et oplæg! Så tog nogle af os også lige i byen men det var nu ikke en del af introprogrammet, bare ren impulsivitet og råhygge.
Fredag var vi til immatrikulation og til endnu mere fest både inde i city og ude på ToRS.
 
Ugen har virkelig været fed men den har også været meget hård, druk og efterfølgende tømmermænd (det ved jeg godt jeg selv er ude om) og spandevis af informationer! I morgen går undervisningen i gang, jeg er spændt, en anelse nærvøs, men mest af alt glæder jeg mig enormt meget til at starte på Japanstudier!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar