mandag den 24. september 2012

1. delprøve, snart rustur

Den 1. delprøve er lige rundt om hjørnet. På torsdag skal vi testes i vores japansk kundskaber med bøjning af kopula, ます-bøjninger, forskellige verber, kanji og postpositioner blandt en god bid andet. Det er lidt skræmmende, men føler nu ikke det er så slemt igen. Vi har i dag siddet i min læsegruppe og øvet på noget af det vi skal kunne så vi er klar til prøven. Selvom det ikke er det sværeste vi skal kunne føler jeg hele tiden at jeg burde og sagtens kunne læse mere op på tingene. Sådan er det nu nok altid med et studie på universitetet. Man kan altid finde noget mere man kan lave eller læse
 
 

Men når delprøven er overstået står den på rustur! Jeg glæder mig helt vildt meget, det bliver så fedt tror jeg! Vi skal endda op i Odsherred, ah hjemve. Tror det bliver den vildeste fest, især fordi vi ligesom snart har lært hinanden rigtig godt at kende, så der er ikke så mange tanker med "Åh nej, hvis jeg bliver helt vildt fuld, så vil folk bare tro jeg er sådan til hverdag og åh nej!" eftersom vi har lært hinanden at kende i timerne og i ædru tilstand føler jeg selv at jeg kan give lidt mere slip. Med andre ord....
 
Av av for nogle tømmermænd på søndag!!
Og dog ved jeg at jeg til trods for tømmermændene stadig vil give den max gas med folkene på rusturen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar