mandag den 1. oktober 2012

En festlig og fantastisk weekend

I fredags skete det endelig, det min læsegruppe og jeg, hvis ikke hele mit hold, har ventet på...
Rusturen!
Vi tog til Hørve, alle os fra Asienstudierne på KU. Hytten lå lige ud til en lille strand hvilket virkelig var forfriskende (kom dog aldrig selv ud at bade men andre gjorde) og i grønne omgivelser. Det var sgu dejligt at være ude på landet igen.
Så blev der ellers taget hul på aktiviteterne. Vi blev delt ud i mad hold som også var vores skuespils hold, og "Challenge accepted" hold. Vi skulle så trække tre papirlapper, en med en Disney film, en genre og en catchphrase. Mit hold trak Skønheden og Udyret, stumfilm og "Din mor". Ud fra dette skulle vi så skabe et skuespil vi senere skulle optræde med. Vi skulle også tage lidt hensyn til vores kostume som vi skulle bruge senere samme aften eftersom vi holdte kostume fest.
Samtidig havde vi fået en seddel til vores "Challenge accepted" som var et spil hvor vi fik omkring 30 opgaver som hver gruppe skulle udføre og dokumentere. Nogle af disse opgaver var virkelig langt ude, såsom drik et glas havvand, æd en regnorm, giv en lapdance, kys en tutor, nøgenbad m.m. Og dog fik min gruppe (meget muligt også alle andre grupper) klaret alle disse opgaver i løbet af et døgn. Og eftersom vi skulle dokumentere vores opgaver er min mobil nu fyldt med godter fra vores opgaver. Jeg sletter det aldrig!
Skuespillene gik rigtig godt, og alle gik meget op i deres kostumer. Jeg var selv klædt ud som dukken fra SAW, et kostume jeg også gjorde brug af i 2.g. Der var virkelig blevet lavet nogle helt vildt sjove skuespil, og det bedste stykke og bedste skuespiller vandt et bestemt antal gratis øl. En fra min gruppe blev faktisk bedste skuespiller, hvilken han også fuldt ud fortjente for er du sindssyg han gjorde et genialt job som fuld fortæller til vores stykke.
Efter skuespillene var der vild fest. En af tutorerne havde sit DJ udstyr med så musikken fejlede intet overhovedet. Klokken blev da også omkring 4 før jeg krøb til køjs.
Næste morgen havde vi sådan set fri hele formiddagen til at udføre vores "challenge accepted" opgaver, sove tømmermændene væk, gå ture, bade eller hvad vi ellers kunne komme på. Først ved en 15 tiden (deromkring) gik vi i gang med nogle aktiviteter som blandt andet indbefattede kluddermor, kyllinge fodbold, smadre en honningmelon, sækkeløb og meget andet. Det var virkelig sjovt og alligevel fint afslappende.
Så blev det tid til aftensmad og efter mit hold havde klaret opvasken, endnu mere fest. Denne gang blev vi forinden delt op efter vores køn da vi skulle lave kønsrelaterede lege. For os piger bestod det i stafet hvor vi skulle løbe op, tage Små Blå shot, dreje rundt om os selv 10 gange og spise en halv banan. Så dansede vi ellers og nød godt af at to af vores tutorer lavede lapdance på hinanden, så bliver det ikke mere underholdene! Drengene havde haft slåskampe og voldtægtskursus (godt at tutorerne opfordrer drengene til voldtægt). Festen varede til langt ud på natten og tror da også at jeg først kom i seng omkring en kvart i 5 tiden.
Tror også det er derfor jeg var så smadret da jeg stod op næste morgen kl. 7.45 for at gå i bad. Så gik turen desværre hjemad efter vi havde pakket og gjort rent. Tror det er længe siden jeg har kørt i en bus hvor folk var SÅ stille.
Det undrer vel ikke nogen at jeg fortæller at jeg intet produktivt fik lavet i går efter jeg kom hjem fra turen. For fanden, jeg har stadig ikke fået pakket ud. Jeg er totalt radbrækket i kroppen, tømmermændene hænger stadig lidt over mig og jeg har virkelig meget tøj der trænger til at blive vasket.
Men hvad fanden, det var den fedeste rustur!
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar