onsdag den 10. oktober 2012

Fredagsbar og lederfest

Sidste fredag var det tid til den første fredagsbar arrangeret af festudvalget (som jeg er en del af). Temaet var en god gammel genganger, nemlig "Hat og briller" fest. Os fra festudvalget mødtes tidligere for at rydde op og gøre klar til festen og så fra kl. 20 af kom folk ellers iført hat og briller. Festen var ret vellykket vil jeg sige, der kom mennesker (ganske vist ikke så mange som jeg ellers nogen gange har set på fredagsbaren) og der var god stemning. Og det med at stå i bar er slet ikke så dårligt, den 1 times barvagt jeg havde gik let og hurtigt, men tror også den forløb så smertefrit fordi der var pauser mellem dem der skulle have noget i baren. Dog sluttede festen for mig kl. 2 eftersom jeg skulle til lederfest og Go High lørdag.
Lørdag drog jeg derfor afsted mod Bagsværd med to kollegaer for at mødes med chefen og derefter køre mod Slagelse, samle endnu en kollega op, og så ud til Kragerup Gods og Go High.

Go High er en form for, ja oplevelse kan man vel kalde det, hvor man kravler rundt højt over jorden i høje træer og balancerer på wires, går på træstammer og tager svævebaner. Må ærlig talt indrømme at jeg var ret så ræd da vi havde vores introduktion, for er du da sindssyg man skulle alligevel have styr på en del ting, hvordan karabinhagen skulle vende, hvordan man hæftede sig på svævebanen og man skulle for Guds skyld huske at sikre sig til træet! Men når det så er sagt var det en virkelig fed oplevelse! Det er det vildeste adrenalinkick jeg har prøvet og man føler virkelig man kan klappe sig selv på skulderen når man er færdig med banen. Men det er også ret så fysisk hårdt, mine lår og overarme var totalt smadret næste morgen!
Lederfesten fortsatte så hjemme hos min chef hvor vi spiste sushi og hyggede indtil tre af os tog ind til København og på bar.
Alt i alt en rigtig god weekend hvor jeg var meget kvæstet søndag og måtte hive mig selv igennem den første del af vores historie opgave. Men kan dog med sikkerhed sige at jeg glæder mig meget til næste fredagsbar og næste lederfest!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar