tirsdag den 15. marts 2011

Solskinsvejr, sygdom og jobsamtale

Endelig skinner solen lidt udenfor, dog har jeg mine tvivl om hvor længe det vil vare ved. For hvis jeg snart kender det danske vejr ret så begynder det at regne og blive gråt og trist lige så snart man begynder at kunne se foråret titte frem.. Dog har jeg fundet vintergækker og erantis ude i vores have, ergo må foråret være på vej.
Fredag var jeg inde i København til en rigtig hyggelig café tur med kagespisning, butikskiggeri og aftensmad på Riz Raz, dog var dagen præget af ulykken i Japan da vi som mødtes alle interesserer os for Japan, og en af os var fra Japan af. Dog kunne vi lede hendes tanker lidt væk fra de deprimerende nyheder, hvilket hun satte pris på.
Men lørdag, i starten af lørdagen havde jeg det fint nok, men senere hen af dagen vil jeg ondt i øjnene, I ved som når man har feber, hede og kuldeture, min hud gjorde ondt og jeg fik smerter i kæben. Jeg tog også min temperatur, ingen feber heldigvis. Men stadig underligt at jeg så havde feber symptomer? Søndag havde jeg det fortsat skidt, men måtte sidde og lave Salg og Service aflevering til onsdag. Den blev da også klaret, men tvivler på de sidste to dele blev lige så gode som de første jeg lavede før jeg blev småsyg. Stadig samme symptomer som lørdag, dog havde jeg nu feber om aftenen, 5 streger, ergo ingen skole mandag. Mandag var det stadig samme situation, huden var ikke så øm længere, men øjnene, kæben og hede og kuldeturene var der stadig. Men ingen feber, før om aftenen hvor der igen var 5 streger. Min mor fik mistanke til at det måske er bihulebetændelse (SUK) og symptomerne passede fint dertil. Derfor står den i dag, tirsdag, på lægebesøg kl. 14 hvor hun forhåbentlig kan give mig noget pencilin så jeg kan være frisk til torsdag og weekenden!
Torsdag står den nemlig på jobsamtale, ærlig talt er det min første rigtige jobsamtale, så er ret nervøs, især nu også fordi jeg er småsyg dagene op til! Jeg har søgt om arbejde hos sminketeatret som skal have en fillial i Sommerland Sjælland, vi er 6 der skal til samtale og de skal bruge 2-3 stk, så håber da jeg får jobbet. Kryds fingre for mig!

Derudover håber jeg at denne (måske) bihulebetændelse snart kan stoppe så jeg kan være frisk til højskolebesøg i weekenden!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar