søndag den 6. marts 2011

En drøm...

I fredags havde jeg en drøm.. Det var en af de der drømme som føles så virkelige som muligt, en af dem hvor man vågner op og ærgrer sig grænseløst at det var en drøm og at man vågnede fra den.. Det væsentligste i denne drøm var at jeg omfavnede en person, virkelig en tæt omfavnelse, venskabelig, intens, bare rigtig rar... Dog, så den person jeg drømte om, det var en person jeg ikke troede jeg ville drømme sådan om... Og samtidig burde jeg have drømt om en anden person, personen var med i drømmen, men uden en vigtig rolle...
Nu er spørgsmålet så, er en drøm noget som fortæller en hvad man føler i underbevidstheden, og hvad man virkelig føler inderst inde.. Eller er en drøm bare noget man vågner fra, og så bare skal se tilbage på med et smil, og komme videre?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar