onsdag den 18. august 2010

Nyder det nyder det

Jeg må indrømme at jeg nyder ikke at gå i skole... Dog er det alligevel lidt frustrerende, nu har jeg intet studie, derfor skal jeg finde et arbejde... Jeg drager snart ned til Nykøbing by for at tage gågaden op og ned med ansøgninger, og satse på bare nogle få timer i en butik eller et andet sted..
Derudover ser jeg frem til de næste to dage... I morgen driver mutti og jeg til Roskilde for at besøge min mormor, derudover tager vi også et smut forbi Roskilde gågade, for jeg har brug for nye ballerinaer! Og evt. andre gode ting!
Så fredag står den på fest med 4.a, se dét er underligt at sige 4. og ikke 3., vi skal spise og hygge inden vi tager til putfest på gymnasiet.. Derudover regner jeg da stærkt med at morskaben fortsætter i Nykøbing, evt. på O'Mallies!
Ellers er der ikke sket så meget, har etableret kontakt til en jeg snakkede med på Roskilde Festival.. Sådan noget er så hyggeligt...

Lige for at runde hele blog indlægget af, vil jeg sige at jeg på den ene side ville ønske solen kunne skinne igen, dog må det også gerne regne, bare kun når jeg er indenfor og skal sove..

Regn når man skal sove = Perfekt stemning

Ingen kommentarer:

Send en kommentar