lørdag den 19. februar 2011

Fest med folk som forstår min obsession

I går tog jeg ind til Anne Sophie for at tage med hende til Fredagsbar på hendes Japanstudie. Forinden jeg skulle afsted var det dog en lorte dag, for vi havde fundet ud af at vores Paris tur lå oveni introdagene på de uddannelser jeg er interesseret i. Derfor har vi måtte aflyse vores tur til Paris og vi kunne ikke få alle pengene tilbage. Det kørte mig så langt ned i en kulkælder som jeg længe har været og jeg overvejede at blive hjemme og bare være sur. Dog tog jeg alligevel afsted i sidste øjeblik, og det har jeg ikke fortrudt!
Temaet var "maskebal", så bevæbnet med vild make up, fine kjoler og masker drog vi til Islands Brygge hvor vi mødtes med japaneren Coco som er udvekslingsstudent i Danmark. Så gik turen ud mod campus for Tværkulturelle studier (hvis jeg husker korrekt).
Festen var meget stille i starten, men det blev hurtigt ændret som tiden skred frem. Der kom mange, ret så mange faktisk. Folk fra Japanstudiet, Kinastudiet, alle de studier som ligger på det campus. Dog var det begrænset hvor mange vi fik snakket med da ingen af os var fulde nok til at tage initiativ til at bryde isen til en komplet fremmede.
Festen blev super god, men snak om kulturelle forskelle, japanske kontra danske fyrers adfærd, de kinesiskstuderendes tur til Kina og diverse andre ting, og ej at forglemme kunne man føre en gensidig samtale omhandlende japansk kultur, musik og serier. Alt i alt en rigtig god aften i selskab med Anne Sophie og de herlige japanere Coco, Yoko og Yoko's veninde (som jeg ikke lige kan huske navnet på :( )
I dag skal jeg fejre min fars fødselsdag med familien, så den står på restaurantbesøg på vores yndlings restaurant Bøf og Salat som endelig er begyndt at ligne sig selv! Brænd op i helvede Bo Beck for at have lavet den om til en Burgerbar for en periode!

PS. fik det MEGET dårligt MEGET pludseligt til fredagsbar. Var en anelse beruset, men pludselig slørede det for mit syn og min hørelse blev hæmmet, jeg svimlede og kunne ikke stå på benene. Det varede 2 minutter og så måtte jeg kaste op, 1 minut derefter var alt som før.. Virkelig VIRKELIG mærkeligt, har andre prøvet lignende oplevelser hvor man føler man nærmest skal besvime, kaster op, og har det super godt 1 minut bagefter som om intet er sket?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar