lørdag den 20. november 2010

En rigtig god dag


ville bestå af:

- En flybillet til Tokyo med lommerne fulde af guld.
- Og i Tokyo venter en lejlighed med mit navn på.
- Samtidig med at der er en lejlighed i København som også bærer mit navn.
- Derudover læser jeg drømmestudiet på KU
- Samtidig med at der er et job som bare venter på at jeg kommer ud med en kandidatgrad fra KU
- Og imens jeg sidder i flyet har jeg en hvid Macbook Pro på skødet, bare fordi de er flotte og fordi styresystemet skulle være super.
- Jeg har også en flybillet til London som ligger og venter på mig hjemme i Danmark
- Og ej at forglemme har min familie og venner det godt og er sunde og raske... Desuden er al krig og terror også lige blevet en del af fortiden..


Man må vel have lov til at drømme...?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar