søndag den 28. november 2010

Thumbs up for creepy stalkers

as long as they aren't real...
Jeg har brugt det meste af min weekend på at se en såkaldt "playthrough" på youtube af et spil.. Ja jeg har mine nørdede sider i form af et hjerte der banker for playstation spil... ♥

Spillet hedder Haunting Ground og er af genren survival horror. Det går altså ud på i dette spil at flygte fra de forfølgere du får hen af vejen, og så overleve.. Du har ingen våben, kun en hund, nogle små ting du kan kaste efter forfølgeren, og så det faktum at du kan gemme dig i skabe, under sofaer, under senge etc... Spillet har til tider sine ret så skræmmende og chokerende momenter, dog skræmte de mig ikke specielt, for det første fordi det ikke var ånder, og for det andet fordi personen som spillede spillet kommenterede ret så godt, hvilket ligesom lettede stemningen..
Jeg kunne aldrig nogensinde selv drømme om at spille spillet selv, men jeg nød at følge spillets handling og samtidig høre noget, for det meste, ret god musik..
PS Jeg har dog været produktiv i den forstand at jeg i dag også har bagt en fedtfattig, men lækker kage, fra Isis... Mums ♥

1 kommentar:

  1. Hvis man lider af paranoia, er dette nok ikke lige THE game to play :b

    SvarSlet