søndag den 25. april 2010

Afslapning


Weekenden har været utrolig stille og afslappende.. Ret dejligt når hverdagen normalt er proppet med skolesager og alt muligt andet... Fredag var jeg sammen med Emma, planen var ellers at vi ville tage i byen, men efter at have set SAW VI besluttede vi os for at dase derhjemme bare. Vi begyndte at snakke om at vi gerne ville ud og rejse og besluttede os for at vi ville finde en rejse til skønne skønne London <3 Så aftenen gik med at stene videoer på youtube, hvoraf kun nogle af dem omhandlende London. Ærligt talt bestod de fleste videoer af katte/mennesker som teede sig tosset. Lørdag var også stille og rolig, det blev dog kort afbrudt da en stil kom lidt for faretruende tæt på.. Men det har ordnet sig.. Emma tog hjem og jeg dasede bare videre.. I dag, søndag, har jeg også slappet af, lidt mere end jeg burde må jeg nok sige.. Hmm... Der blev gået tur med hunden og derudover fandt min far og jeg en billig rejse til London, så den bestilte vi til mig og Emma! Ser virkelig frem til den første tur hvor man skal klare alt selv, det bliver wild!
Nu burde jeg virkelig begynde at læse nogle lektier til i morgen...... Gad vide om jeg får gjort det....?

Lad tingene gå sin gang, sker det, sker det, sker det ikke... Må man leve med at det ikke skete..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar