søndag den 11. april 2010

Det at lede med lys og lygte

Det er ikke så let som man skulle tro at finde tøj til når man bliver student. Jeg har længe overvejet bare at trække i en af mine nyere creme farvet kjoler, men så opfattede jeg, efter en tøj samtale med min mor, at det nok er usikkert hvor godt en creme farvet kjole vil se ud til en hvid studenterhue?
Så nu er jeg altså på jagt igen, det gik desværre ikke så godt her i fredags med at finde noget, men nu tager jeg til Holbæk i morgen med min mor og så ser jeg hvad jeg kan finde der.
HVIS jeg ikke finder noget der, er jeg altså faldet lidt pladask for en kjole på nelly.com. Jeg er normalt ret meget imod at købe tøj over nettet, for hvordan ved man om det passer, sidder det nu godt etc. etc. Men pasformen ser god ud, og den koster kun 300 kr. Så den kjole må være min nødløsning.
Det lader desuden til at min forkølelse er ved at fortage sig, det er en rigtig dejlig følelse at man kan trække vejret nogenlunde igen!
Jeg vil derudover snart tage mig sammen til at lægge nogle Tokyo dagbøger herind!

Savner sakuratræernes blomster

Ingen kommentarer:

Send en kommentar