fredag den 16. april 2010

Fest og farver

Weekend endelig! I aften står den på fest med alle de herlige mennesker der går på OG. Først står den på førfest hos Dorthe hvor vi kommer jeg ved ikke hvor mange! Så bliver det Temafest på Gymnasiet hvor vores tema er "Dronningens fødselsdag", rimelig aktuelt må man vist sige.. Vi skal derfor også klæde os ud, hm hm! Så for mit vedkomne bliver udklædningen Pressefotograf fra Billedbladet. Enkelt kostume, nogle små mærkater og så bare kamera og kamera taske og ellers frit valg med tøjet, lækkert! Når festen så slutter på OG (Odsherreds Gymnasium) går den videre til Nykøbing hvor nogle piger samles på O'Mallies, regner vi med, og måske senere et af diskotekerne..

I morgen skal jeg passe hund, forinden vil mig og Michelle dog cykle en tur til Rørvig og hygge lidt, nu når vejret endelig er til det.. Derudover skal hunden passes, og om aftenen får jeg besøg, hvilket jeg ser frem til :)

Alt i alt tyder det på at blive en herlig weekend!


Camilla Carstensen, pressefotograf fra Billedbladet, til tjeneste!


PS Uploader snart flere Tokyo dagbøger

Ingen kommentarer:

Send en kommentar