lørdag den 10. april 2010

Stribede indkøb og forkølelse

Vero Moda, Gina Tricot, H&M og Fona stod den på i går da Michelle, Emma og jeg drog til København for at finde tøj til når vi bliver studenter. Jeg fandt dog ikke noget der var studenter eget, men fandt da to stribede bluser og en stribet nederdel i H&M, hva kan jeg sige? Jeg manglede en stribet bluse og fandt dem billige! Chinabox stod den også på da klokken nærmede sig 18, chinabox er så sandelig en af glæderne ved at være i København! Togturen måtte jeg klare alene da både Emma og Michelle skulle i biografen, den gik dog for en gangs skyld helt glat og uden problemer, ingen forsinkelser denne gang! Da jeg sad godt og trygt i Nykøbing igen stod den på SAW VI, hvilket vist også var på tide at jeg fik set den! SAW filmene ER og bliver altså nogle af de bedre gyserfilm!

I dag står den desværre på forkølelse, så jeg måtte udskyde en aftale jeg havde med en ven. Hvor jeg dog HADER at være syg! Den forkølelse kunne ikke være kommet mere ubelejligt, øv øv og atter ØV! Satser på at vi så kan finde ud af noget i næste
weekend.

Desuden har jeg gjort mig tanker om at lægge min dagbog fra min Tokyo tur ud på bloggen her. Det kunne da godt tænkes at være hyggeligt?

Dejligt at solen endelig titter frem~

Ingen kommentarer:

Send en kommentar