tirsdag den 20. april 2010

Underligt vejr alligevel


En ting er regn, men når regnen så ligner noget hen af sne se SÅ bliver jeg bekymret!
Til trods for vejret har dagene været helt forrygende Fredag var der temafest, druk, hygge og dans gjorde aftenen fantastisk! Lørdag cyklede Michelle og jeg til Rørvig og fik en is, derudover slog vi et smut forbi Spar og købte billige pizzaer, for druk = tømmermænds fråderen! Hunden blev passet, gået tur med, leget og taget lur med indtil klokken blev omkring 21 hvor der var besøg. Film film og lidt spillen på wii/gamecube blev det til. Mandag var hård, til trods for at vi kun havde 4 timer i skolen, men samfundsfag og religion er ikke ligefrem en dans på roser. Dagen blev ikke lettere da den stod på samfundsaflevering derhjemme (hvilket det også gør i dag, øv øv!) Men fik afsluttet dagen med stil da jeg tog hjem til en ven for at se film og Paradise. Ja ja jeg ved det, Paradise... Men jeg er afhængig!
Lige nu ville jeg ønske at vejret bare ville blive godt igen og at min samfundsaflevering kunne brænde op et vist sted (lidt det samme ønske om en lærer som beskylder for snyd!)

Kender I det når man ligger for meget i visse ting som man egentlig ikke burde ligge så meget i da det hele er uvist?

1 kommentar:

  1. Det lyder ellers som om at du har haft nogle gode dage. Samfundsfag lyder af bæh, og jeg er ret glad for at jeg ikke selv har det længere, lol. Men ja, det kender jeg godt. Nogle gange skal man bare lade være med at tænke så meget over tingene.

    Elsker i øvrigt det vedhæftede billede. :D

    SvarSlet