mandag den 12. april 2010

Holbæk "shopping"

Ja i dag gik den til Holbæk efter en kort dag i skolen. Faktisk en ret "let" dag i dag, fri tidligt, og ikke for "krævende" arbejde i skolen. Dejligt (:
Holbæk er dog en skuffende by at shoppe i må jeg sige, fandt bare ikke noget tøj, øv øv! Fandt en enkelt bluse, men den var dyr og ikke egnet til studentertøj. Så surt... Men havde en hyggelig tur med moar hvor vi også fik lidt frokost på Oline inden vi drog hjemad igen.
Her til aften står den på Paradise her kl. 22, det er ynkeligt, men sandt.. Jeg er små afhængig! Det gode drama og alle de små sjove ting de siger i ny og næ! Jeg elsker det!
Derudover har jeg også snakker med min "camp" på Roskilde om hvordan vi arrangerer alt og hvor vi skal ligge, hvad vi skal have med m.m. Det lyder bare mega godt og tror vi får det så hyggeligt! MEN! Vi føler vi mangler nogle i vores camp, vi er hvad, 4/4½ personer indtil videre. Vi kunne godt bruge nogle flere, som er PARTY!! Anyone fresh?

Foråret er her vist, intet overtøj til mig i dag da gåturen gik gennem Algade i Holbæk..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar